shadow

אולי כדאי להתחיל דווקא מהשאלה, למה דווקא פרסום בגוגל – הרי ישנם ערוצים אחרים שבהם ניתן לפרסם את העסק שלכם. ובכן, ההבדל הגדול בין גוגל ובין ערוצים אחרים הוא הצהרת הכוונות של הלקוח הפוטנציאלי. מה זה אומר?

הרי כאשר אתם גולשים בפייסבוק או באתרים אחרים, קופצות בפניכם מודעות רבות שייתכן מאוד שרובן מתאימות לכם, אבל כרגע הן לא מעניינות אתכם. כשאתם גולשים במנוע החיפוש, אתם נמצאים שם במטרה למצוא משהו. לכן, כאשר הלקוח הפוטנציאלי שלכם יקיש את מילת החיפוש הרלוונטית שלכם, ישנו סיכוי ממשי שהוא באמת יתעניין במודעה שלכם או באתר שלכם שיופיע בפניו בתוצאות החיפוש. מבינים על מה אנחנו מדברים? 

שיטות שונות של פרסום בגוגל

עובדה ידועה היא שגוגל הינו מנוע החיפוש הגדול ביותר בעולם, בו מריצים בכל יום מיליארדי חיפושים על ידי מיליארדי בני אדם ברחבי העולם. פרסום בגוגל הוא כה חשוב, מכיוון שהוא יאפשר לכם להגיע גם לקהלים שלא חשבתם שיש סיכוי שתצליחו להגיע אליהם! אבל איך זה קורה? ובכן, בעזרת שתי שיטות:

  • שיטת הקידום האורגני – גוגל מאוד אוהב אתרים המשקיעים בתוכן איכותי ומקורי. כשהאלגוריתם שלו קולט אתר שכזה, גוגל עוזר לאותו אתר לטפס מהר יותר במעלה תוצאות החיפוש. אתר כזה נתפס בעינייו כרלוונטי יותר עבור הגולשים, ועל כן הוא יעזור "להכווין" אותם אליכם. 
  • שיטת הקידום הממומן – העניין הוא שלא תמיד יש זמן לחכות עד שכוחו של האלגוריתם יפעל. הקמפיין החדש שלכם יהיה באוויר לזמן קצרצר בלבד בשל כל מיני אילוצים ואתם חייבים להגיע לכמה שיותר אנשים במהירות. איך תעשו את זה? תשלמו לגוגל על הפרסום! 

איך יודעים באיזו שיטה לבחור?

ובכן, אם לא למדתם את רזי המקצוע סביר להניח שלא באמת תדעו מה נכון ומתי. אז מה כן תוכלו לעשות? ישנן חברות פרסום בגוגל ושיווק דיגיטלי שישמחו לסייע לכם ולעסק שלכם לפרוח. חברות אלו יבנו יחד אתכם תכנית אסטרטגית מנצחת שתבטיח שתופיעו בכל המקומות באינטרנט בהם אתם צריכים להיראות כדי להגיע לכמה שיותר לקוחות פוטנציאליים. 

 

Author

Admin