shadow

פייסבוק, הרשת החברתית הגדולה ביותר בעולם ובישראל. יש שהצהירו כי הרשת שייכת למבוגרים, אך הנתונים מצביעים על כך שגם אם הצעירים משתמשים יותר ברשתות אחרות כמו אינסטגרם, הם עדיין מחזיקים ומתחזקים את פרופיל הפייסבוק האישי שלהם. קידום בפייסבוק הוא חלק חשוב שכל עסק צריך לקחת בחשבון.

פרופיל, קבוצה ודף עסקי

רגע לפני ההבנה מדוע כדאי ואף חשוב לבצע קידום דרך פייסבוק, כדאי להכיר את שלושת אמצעי התקשורת שהרשת החברתית מציעה:

  • פרופיל – פרופיל הוא פרטי ונועד להצגה עצמית, העברת חוויות ושיתוף ברעיונות כלליים והבעת דעות. לכל אחד יכולים להיות עד 5,000 חברי פייסבוק. חלקם יכולים לעקוב אחר הפרופיל אך הרוב לא עוקבים ולכן החשיפה של הנכתב בו קטנה יחסית והוא לא מתאים למי שרוצה לעשות קידום בפייסבוק.
  • קבוצה – קבוצה לרוב עוסקת בתחום מאד ספציפי והיא יכולה להיות פתוחה או סגורה. אם היא סגורה אף אחד שלא שייך לה, לא יוכל לראות את הנכתב בה. קידום בפייסבוק דרך הקבוצות אפשרי, אך לא תמיד הוא הדרך הטובה ביותר להשיגו.
  • דף עסקי – דף עסקי הוא השיטה הטובה ביותר לבצע קידום בפייסבוק כאשר אין כל שיש לעשות הוא ללחוץ על כפתור "אהבתי" כדי להיחשף לתכנים של הדף. חשוב לציין כי גם אנשים שלחצו על כפתור "אהבתי" לא תמיד יראו את הפוסטים בדף ויש לעודד אותם לעקוב אחר הנעשה.

עם מי מומלץ לבצע קידום בפייסבוק

כדי לבצע קידום ברשת החברתית פייסבוק, יש להבין מה נדרש בעבודה בה ולהיות יצירתיים מאד. רוב האנשים והעסקים אשר פועלים בפייסבוק לא מצליחים להגיע לחשיפה לה הם מצפים וזאת בשל כמה סיבות:

  • רוב האנשים לא מבינים כיצד עובדת הרשת החברתית ואלו פוסטים מגיעים לקדמת הבמה.
  • רוב האנשים לא יודעים כיצד ליצור פוסטים מעניינים.
  • רוב האנשים לא מעוניינים להשקיע כסף וזמן ברשת כדי להשיג תוצאות.

כדי להצליח להתקדם בפייסבוק ולהגיע לתוצאות, יש להשתמש ביצירתיות, להשקיע זמן וגם כסף. לכן, כדאי לפנות לחברה המתמחה בתחום, ששולטת היטב בפייסבוק ובעלת ניסיון בקידום.

Author

Admin