shadow

בחירת איש מקצוע היא לא משימה פשוטה כפי שהיא אמורה להיות. תמיד יש את החשש שנקבל מחיר גבוה או שנקבל טיפול מורכב יותר ממה שאמור להתבצע. התכנית ‘יצאת צדיק’ לא הרגיעה אותנו במיוחד ולכן אנשים בודקים יותר לעומק כשהם מזמינים איש מקצוע. תחום החשמלאות הוא אפילו תחום מורכב יותר מהסיבה הפשוטה שלתחום זה צריך להיות רישיון ומדובר פה בתחום שעלול להיות בו סכנת נפשות אם לא מטפלים בו כנדרש. לכן צריך לבחור חשמלאי טוב ומומחה. אבל איך עושים את זה?

בחירת חשמלאי מומחה

בין הדברים שצריכים להסתכל עליהם לפני שסוגרים עם חשמלאי יש:

  • רישיון של חשמלאי מוסמך – רישיון כזה אמור להיות הדבר הראשון שאתם מבקשים. לא נעים לבקש לפעמים אבל זה יכול להיות הסימן הראשון לדעת אם לבטוח בחשמלאי או לא. כפי שאמרנו, מדובר פה בחיי אדם לא פחות ולא יותר.
  • ניסיון – ניסיון של אדם הולך לפניו. תחום החשמל לא השתנה כל כך במשך השנים ולכן חשמלאי בעל וותק רב בדרך כלל הוא אופציה עדיפה על פני חשמלאי חדש וצעיר בשנות ה-20 לחייו. בלי לזלזל, ישנם חשמלאים צעירים וטובים מאוד, אבל הניסיון הוא חלק חשוב מאוד שמייחסים לו חשיבות רבה.
  • המלצות – על הנייר חשמלאי יכול להיראות טוב אבל בפועל התוצאה יכולה להיות אחרת. חשמלאי טוב הוא חשמלאי שזוכה להמלצות רבות באינטרנט וגם על ידי חברים. בדרך כלל הבחירה הנכונה היא לבחור בחשמלאי שהומלץ לכם על ידי אדם שכבר עבד איתו באופן אישי כמה פעמים. עם ניסיון והיסטוריה אי אפשר להתווכח וקשה להאמין שתבחרו חשמלאי שהומלץ לכם על ידי חבר שנעזר בו כמה פעמים, ואצלכם הוא יפשל. שימו לב שהמלצות באינטרנט צריך לקחת בעירבון מוגבל כי אי אפשר לדעת מי כתב אותן ומאיזו סיבה, אבל המלצות של פה לאוזן הן הטובות ביותר.
  • קרבה – חשמלאי בדרך כלל הוא חשמלאי לחיים. אם עבדתם עם חשמלאי והייתם מרוצים, סביר להניח שבפעם הבאה תזמינו את אותו אחד. לכן שיקול נוסף שיכול להיות הוא שיקול הזמינות. חשמלאי שגר באזור מגוריכם עדיף על פני חשמלאי רחוק ומרוחק. צרו לעצמכם מעין ‘חבר’ שתוכלו להזמין בטווח זמן קצר כדי ש’יעיף’ מבט. אלו הכי טובים גם בעבודה, גם בשירות וגם במחיר.

אלו כמה טיפים שיכולים לשמש אתכם בזמן בחירת חשמלאי מומחה. וזכרו שוב – לא להקל ראש בבחירת חשמלאי. עם חשמל לא משחקים!

Author

Admin