shadow

רוצים לטוס לטיול ספארי מאורגן? פה תוכלו לקרוא את כל מה שאתם צריכים לדעת על טיול מאורגן לטנזניה.

הספארי שמחוץ לרמת גן

מרבית הילדים הישראלים, כאשר אומרים להם את המילה ספארי, הם חושבים על גן החיות שברמת גן. אבל האמת היא, שספארי הוא מרחב גדול ופתוח, בו חיות בר מתרוצצות להן בחופשיות ומאפשרות לבני האדם להתארח בו ולצפות בחיי הטבע של בעלי החיים המיוחדים שבאיזור.

היתרונות של טיול מאורגן

לנסיעה בטיול מאורגן יש יתרונות רבים, בין אם מדובר בטיול ספארי ובין אם מדובר בטיול באתרי תיירות שונים כדוגמת מוזיאונים וכדומה. היתרון הראשון הוא, שבטיול מאורגן אתם נהנים מהדרכה של מדריך מוסמך ומנוסה, שיוכל להראות לכם את כל מה שהייתם מפספסים בטיול ללא הדרכה ולענות על שאלות. בנוסף, הטיול בקבוצה מאפשר התחברות וגיבוש וכמובן, בטיול מאורגן אתם גם זוכים לתחושת ביטחון בשל הידיעה מראש מהו מהלך הטיול הצפוי לכם לכל אורכו.

הייחודיות של טנזניה

בטנזניה יש הרבה מאוד מה לראות ולכן אין זה פלא, שאנשים רבים כל כך בוחרים באפשרות של טיול מאורגן לטנזניה על פני שלל אפשרויות אחרות. למעשה, בשנים האחרונות יותר ויותר אנשים נוסעים לטנזניה במטרה ליהנות מהתרבות המיוחדת של התושבים, מהספארי רחב הידיים שלה ומחופי זנזיבר המיוחדים. אחת הסיבות להתרבות הנוסעים לטנזניה בשנים האחרונות היא השינויים הפוליטיים בה, המאפשרים גישה נוחה יותר לתיירים מערביים ולעומת זאת, בעיות אצל מוקד התיירות הקודם, השכנה של טנזניה מצפון – קניה.

לא רק ספארי וחוף

אם אתם אוהבים טיולים מאתגרים ורוצים טיול מאורגן לטנזניה, שיכלול טיול ספארי וגם טיול רגלי מיוחד במינו, מומלץ לצאת גם להר הקילמנג’רו, הר הגעש “לנגי” שגובהו הוא 2886 מטרים. בנוסף, מומלץ גם לבקר בשמורת הנגורוגורו, הממוקמת המכתש שנוצר כתוצאה מקריסת הר שגובהו המשוער היה כ-4500 מטרים וכיום עומק המכתש הוא כ-600 מטרים.

אפשרויות לטיול מאורגן

טיול מאורגן לטנזניה ניתן לעשות במספר דרכים. לדוגמה, ניתן לצאת כקבוצה מובנית של משפחה וחברים או בקבוצה הטרוגנית, המורכבת ממטיילים שאינם קשורים זה לזה. כמו כן, ניתן לבחור מבין מגוון הטיולים המאורגנים המוצעים בשוק לפי מועד הטיול, אורך הטיול, אזורי הטיול וכך הלאה. כמובן, התקציב מהווה חלק חשוב בבחירת הטיול המתאים ביותר וכל אחד מפרמטרים אלו משפיע באופן ישיר גם על העלויות וחשוב לקחת זאת בחשבון.

Author

Admin