shadow

אם עברתם תאונה בעבודה, במסגרת העבודה או בדרך הלוך מהבית לעבודה, או בחזרה, ייתכן ומגיעים לכם פיצויים על אותה תאונה. היום מקרים רבים יכולים להיות מוגדרים בתור תאונות עבודה, ורבים לא יודעים כי פציעה שלהם או פגיעה כל שהיא יכולה לזכות אותם בהטבות שונות ואפילו פיצויים כספיים.

לכן, בכל מקרה של פגיעה בעבודה, גם אם מדובר בפגיעה קטנה יחסית או במקרה שלא נראה לכם ככזה שמצריך תביעת תאונת עבודה, פנו אל עורך דין תאונות עבודה מומחה אשר יוכל לבחון את המקרה בעין מקצועית ולהסביר לכם האם יש סיכוי לתביעה כזו והאם כדאי לכם להגיש אותה.

פנו אל עורך הדין מוקדם ככל האפשר

ככל שתקדימו לפנות אל עורך הדין, כך תוכלו לקבל שירות טוב יותר. לעיתים ככל שממתינים עם הגשת התביעה, סכומי הפיצויים יכולים להיות קטנים יותר, וההליך המשפטי ארוך יותר. בנוסף, ללא ייעוץ של עורך דין מקצועי אתם עלולים לבצע טעויות שיפריעו להליך משפטי תקין ויפגעו בסיכויי ההצלחה של התביעה.

לכן מיד עם הפגיעה חשוב לפנות אל עורך דין תאונות עבודה מומחה אשר ייבחן את המקרה, יעניק לכם ייעוץ ראשוני ובמידה ותבחרו בו, ילווה אתכם לאורך כל הדרך עד שתגיעו לתוצאות הטובות ביותר ביחס לאותה פגיעה.

חשיבות הפניה אל עורך דין פרטי

ישנן חברות אשר מציעות לעובדים שלהן שירות של עורך דין תאונות עבודה במקרה של פגיעה, אך זה לא תמיד נכון לפנות אל עורך דין כזה. אמנם, בתביעות כאלו אתם לא תובעים את החברה עצמה, אלא את חברת הביטוח שלה, אך במקרים של הפרות שונות אשר גרמו לפגיעה הדבר עלול לגרום תביעה של חברת הביטוח נגד החברה בה אתם עובדים, תביעה שבעלי החברה יעשו הכל כדי למנוע אותה.

לכן, אל תנסו לחסוך ולקבל שירות משפטי על ידי עורך דין של החברה בה אתם מועסקים, אלא פנו אל עורך דין פרטי איתו תעבדו. גם אם זה יעלה לכם יותר, זה ללא ספק ישתלם לכם.

Author

Admin