shadow

בריכה ביתית פרטית היא ללא ספק אחת הפנטזיות השכיחות ביותר. חשבו על האפשרות להחליף בגדים בבית, לקחת כוס מיץ מהמטבח, לצאת לגינה ולקפוץ למים. אם גם אתם חושבים לרכוש בריכה חדשה, ודאי יצא לכם לבדוק עלות בריכת פיברגלס בין שורת המוצרים שבחנתם. אין לכם מושג על מה אנחנו מדברים? מצוין, המשיכו לקרוא!

עלות בריכת פיברגלס ועוד

לפני שנדבר על עלות בריכת פיברגלס כדאי אולי להסביר במה מדובר: הפיברגלס הוא חומר שעשוי מסיבי זכוכית דקיקים. החומר אהוב במיוחד בתעשיית חומרי הטקסטיל והבידוד, ליצירת בדים חסיני אש. עוד משתמשים בו בתעשיית הפלסטיק, ובתעשיות נוספות.

החומר החזק מעניק לבריכה יתרונות שחומרים אחרים לא מסוגלים לתת לה;

  • מינימום תחזוקה – החומר עמיד במיוחד ויכול להחזיק מעמד כמו חדש לאורך זמן.
  • בלאי – בהמשך לסעיף הנ”ל, כך הבריכה נשמרת מכל סוג של בלאי. בעוד בריכות אחרות דורשות ניקוי וחידוש כל תקופת זמן קצרה, כאן אתם יכולים להרשות לעצמכם להירגע. 
  • עלות – לרוב, עלות בריכת פיברגלס תהיה נמוכה יותר מעלות של בריכה בטן.
  • עיצוב – אפשרויות עיצוב נרחבות בהתאם לטעמכם האישי. הפיברגלס שומר על המראה, הברק והיופי שלו לאורך זמן רב. ניתן לשלב בו אבני פסיפס, ולהעניק לבריכה מראה יוקרתי.
  • תהליך ההתקנה – ההתקנה של בריכת פיברגלס תהיה פשוטה הרבה יותר, וכל התהליך לא יעלה לרוב על תקופה של בין שבועיים לשלושה, כך שתוכלו לקפוץ לבריכה החדשה שלכם מהר מאוד. ניתן להתקין בריכה בכל גודל ומידה, בהתאמה מלאה לחצר. 

איך בוחרים את הבריכה?

אם הנכם מעוניינים להתקין בריכה פרטית בחצר או בגינה, מומלץ להיעזר בבעל מקצועי שמתמחה בסוגי הבריכות השונים. איש המקצוע יסרוק את החצר או הגינה שלכם, ויקבל את ההחלטות הנכונות ביותר עבורכם. 

בקרוב מאוד תוכלו אתם ובני משפחתם ליהנות מבריכה פרטית משלכם, מבלי לנסוע רחוק מידי או לסבול מצפיפות בבריכה העירונית. הבריכה שלכם תעמוד לרשותכם מתי שתזדקקו לה, והיא תהפוך למוקד מסיבות ואירועים אליו כל החברים ובני המשפחה ינהרו בימי הקיץ החמים. 

Author

Admin