shadow

כדי להבין איך להצליח בפרסום בגוגל, יש ראשית להבין כיצד פרסום בגוגל עובד וכיצד מנוע החיפוש של גוגל מוצא אתרים. כאשר מקלידים מילים בשורת החיפוש של גוגל, מנוע החיפוש פועל בצורה מסוימת:

  • מנוע החיפוש של גוגל סורק את כותרות אתרי האינטרנט השונות.
  • מנוע החיפוש של גוגל יסרוק את מפות האתרים השונות.
  • מנוע החיפוש של גוגל יסרוק את התוכן של האתרים. כשהוא סורק את התוכן של אתרי האינטרנט השונים, הוא מחפש מילות מפתח המתאימות לחיפוש שהגולש ביצע.

בתוצאות החיפוש שיופיעו בפני הגולש, יופיעו התוצאות הרלוונטיות ביותר ואלו שמכילות את התוכן הרלוונטי ביותר לחיפוש אותו הוא ביצע.

מילות מפתח – איך זה עובד?

מילות מפתח, כשמדברים על פרסום בגוגל, הן הכלי בו מנוע החיפוש של גוגל משתמש על מנת לאתר אתרי אינטרנט רלוונטיים לחיפוש אותו ביצע הגולש. על מילות המפתח להיות כתשעה אחוזים מכלל המילים באתר האינטרנט. מנוע החיפוש של גוגל יחפש בכותרות האתרים השונות, ובתוך הקוד של האתר ניתן למצוא את מפת האתר, תיאור האתר ותגיות שונות. בתוך הקוד ניתן להכניס מילות מפתח. בנוסף לכך, בתוכן האתר יש להכניס את מילות המפתח הרלוונטיות לנושא בו האתר שלכם עוסק. לכן, כשגוגל סורק בין האתרים, הוא יבחר להציג בפני הגולש את האתרים שמכילים את מילות המפתח אותו הוא חיפש והאתרים שמכילים מילות מפתח באופן מוצלח. ניתן לחפש אתרים המציעים אפשרויות למילות מפתח מומלצות לשימוש באופן שיבטיח פרסום בגוגל.

הפרסום בגוגל חשוב במיוחד לאתרי אינטרנט בגלל היכולות הפרסומיות שיש לגוגל. ככל שאתר האינטרנט שלכם ימצא בראשית רשימת התוצאות האפשריות המוצגות בפני הגולש, כך גדלים הסיכויים שהגולש יכנס לאתר האינטרנט שלכם. תוכלו להיעזר בשירותן של חברות שונות המציעות שירותי קידום ופרסום בגוגל שידאגו להביא את אתר האינטרנט שלכם לראשית רשימת התוצאות באמצעות שיטות שונות וביניהן באמצעות שימוש נכון במילות מפתח. שימוש נכון במילות מפתח הוא הדרך הקלה והאפקטיבית ביותר להביא לפרסום בגוגל ולהעלות את המודעות של גולשי האינטרנט לאתר האינטרנט שלכם ובכך להביא להעלאת כמות הגולשים באתר שלכם.

Author

Admin