shadow

 

תחום קידום האתרים עובר שינויים רבים בשנים האחרונות – יש אנשים אשר מהירי תפיסה ומצליחים ללמוד את התחום בכוחות עצמם, אך אחרים זקוקים לשירותיה של חברה לקידום אתרים על מנת לקדם את האתר שלהם במנוע החיפוש. צורך זה עשוי להתעורר בשל מורכבות התחום וכן בשל ריבוי התחרות בין בעלי העסקים השונים.

בשלב הראשון יש להגדיר יעדים

יש האומרים כי פגישה עם חברת קידום אתרים דומה לפגישה ראשונה. בדיוק כמו שאנו מגדירים יעדים טרם הפגישה, כך עלינו לעשות בבואנו לפגוש מומחים בתחום קידום אתרים. שימו לב כי ללא הגדרת יעדים יהיה קושי רב להתקדם הלאה.

עלינו לשאול האם הפגישה עם החברה נועדה לצורך התקשרות לטווח ארוך או שמא התקשרות קצרת מועד. במידה ואתם חסרי ניסיון בחיפוש אחר החברה, ההמלצה היא להתחיל ולהגדיר יעדים ריאליים כמו למשל הגדלת ההכנסות  תוך שנה או הגדלת מעגל הלקוחות באמצעות שיטות שונות.

הקדישו זמן לאיסוף המלצות מטעם מומחים בתחום

בחירת חברה לקידום אתרים הינה משימה מורכבת אך לא בלתי אפשרית. על מנת לבחור את החברה הטובה ביותר עליכם לאסוף כמה שיותר המלצות אודות החברה מטעם מומחים בתחום או קולגות. ככל שתאספו המלצות רבות יותר, כך תהיה לכם האפשרות לבחור את החברה המקצועית ביותר.  ללא איסוף המלצות מטעם מומחים רבים לא תהיה לכם האפשרות לבחון האם מדובר בחברה הנותנת מענה איכותי ולא תדעו לקראת מה אתם הולכים ולכן חשוב ביותר להקפיד ולבקש המלצות רבות כל הניתן מטעם אנשים שאתם סומכים על חוות הדעת שלהם.

חשוב לבחון את האדם אשר מייצג את החברה, עסקים עושים עם אנשים, אם האדם נראה אמין ומקצועי גם ללא “קבלות” תבחנו בהחלט התחלת עבודה איתו. חשוב שתזכרו שככל שהחברה גדולה יותר, כך הזמינות שתקבלו היא מועטה יותר.

הקפידו על יצירת קשר

דרך נוספת לבחור חברת קידום אתרים היא באמצעות יצירת קשר.  על מנת לבחון מיהם האנשים אשר אתם עומדים למסור להם מידע, חשוב מאד ליצור עימם קשר במטרה לראות האם הם מתאימים להמשך עבודה עימכם.

לאחר שקיבלתם המלצות, זה בדיוק הזמן  ליצור קשר עם החברה באמצעות שיחת טלפון עם הנציגים השונים על מנת לבחון התקשרות עם החברה.  נציין כי רוב החברות יציעו לכם מפגש ראשוני על  מנת לבחון את שיתוף הפעולה. שימו לב כי ללא יצירת קשר עם החברה, לא תהיה לכם האפשרות לדעת האם מדובר בחברה מקצועית אשר ברצונכם לבחון עימה שיתוף פעולה וההתקשרות עשויה להוביל לתוצאה לא מוצלחת במיוחד.

 בחנו את המקצועיות של החברה

פרמטר חשוב וחיוני ביותר בבחירת חברת קידום הוא מקצועיות. במטרה להעריך האם מדובר בחברה רצינית אשר שמה לה למטרה לסייע לכם בהליך קידום האתר עליכם לבחון את מידת המקצועיות של החברה. לצורך כך עליכם לענות על השאלות הבאות בתום הפגישה עם נציגי החברה- האם ההמלצות אשר קיבלתם מטעם קולגות אכן תואמות את המציאות ומדובר בחברה בעלת ניסיון רב? האם החברה מעודכנת בשינויים האחרונים בתחום קידום האתרים כגון אלגוריתמים שונים ומשתנים של גוגל? ידוע שגוגל עובר טלטלות כל הזמן ולכן חשוב מאוד להיות עם האצבע על הדופק על בסיס קבוע. קראו כאן עוד איך קידום האתרים השתנה בשנים האחרונות.

עליכם לזכור כי לצורך הצלחת האתר שלכם אתם בוחרים לצאת לדרך משותפת עם החברה ולכן יהיה עליכם לבחון היטב את פרמטר השירות- האם החברה מעסיקה אנשים בעלי תודעת שירות גבוהה אשר יש ביכולתם לבצע את העבודה בצורה טובה תוך מחשבה על טובת הלקוחות.

 לסיכומו של דבר

לסיכומו של דבר, בבואכם לבחור חברת קידום אתרים מבין החברות השונות עליכם להתכנס ולהגדיר את היעדים אליהם אתם שואפים להגיע במסגרת ההתקשרות עם החברה וכן לשמוע המלצות מטעם מומחים בתחום על מנת לגבש דעה אודות חברה מסוימת וכן לשמוע על מקרי הצלחה.

 

 

Author

Admin