שקיות ניילון מודפסות, הן בחירה של הרבה מאוד עסקים, ויש גם הרבה לקוחות שאוהבים לקבל אותן, ולעשות בהן שימוש חוזר. אין כמו שקיות ניילון לעטוף את המגבת הרטובה והבגד ים הרטוב, לארוז את קרם ההגנה ולדעת ששום גרגר, לא יכול להיכנס לתוך השקית האטומה. בגלל האטימות של השקיות הללו, הרבה פעמים אם תופס אותך גשם, הדבר הראשון שתעשה זה להניח את שקית הניילון שבידך, על הראש, כך תוכל לחסוך לך לא מעט טיפול שיגלשו החוצה מהניילון.
כאשר עסק רוצה להזמין שקיות ניילון עם הדפסה, חשוב להבין איזה סוג של ניילון הוא צריך. האם אלה הן שקיות שקופות או אטומות? באיזה צבע, והאם צריך לצייר עליהן כבשה? אין ספק שבאמצעים דיגיטליים היום, אפשר לעצב שקיות ניילון באיזה עיצוב שרוצים, והתוצאות עשויות להיות מאוד עליזות ויפות.
שקיות ניילון בצבעי הלוגו
שקיות ניילון מודפסות עם לוגו עליהן, הן חלק מתהליך של מיתוג. לוגו של עסק, גורם לבידול שלו מעסקים הדומים לו, הן בעיצוב, הן בצבעים, בפונט ועוד. הרבה פעמים לצד הלוגו תישא שקית הניילון גם סלוגן שמשמש את העסק, והיום יותר ויותר עסקים מחפשים את הסלוגן שייצג אותם הכי נכון. סלוגן הוא משפט שמתמצת בכמה מילים את מהות העסק והיתרונות הכי גדולים שלה. אם לדוגמה ניקח את קוקה קולה, הרי שהבחירה בסלוגן “טעם החיים” היא משום שהטעם של המשקה הזה, הוא העניין המרכזי שלו. עד היום מאופסנת הנוסחה הסודית של המשקה הזה בכספת, ואיש (מלבד כמה אנשים בודדים בכל העולם) יודעים איך מייצרים את הטעם הזה של החיים.
שים לי צבעים בשקית!
גם הלוגו וגם הסלוגן, צריכים להתאים ולייצג את העסק בצורה אופטימלית. צבעה של השקית ייגזר מן הסתם מצבעי הלוגו שנקבע למותג. אם הוא מורכב מכמה צבעים, ייבחר צבע דומיננטי שיהיה צבע הרקע של השקית ועליה יוטבע הלוגו. לפעמים שקיות ניילון מודפסות כל כך מפורסמות, שלפני שקוראים מה רשום עליהן, מנחשים לאיזה מותג הן שייכות. ככה זה עובד.