shadow

מהם בדיוק שירותים מקצועיים של סריקה עבור שקופיות, ומתי הם רלוונטיים?

בכדי להבין היכן שירותי סריקת שקופיות הם רלוונטיים כיום, צריך להיזכר במידה בה שקופיות היו משמעותיות בימים עברו – כאשר כל הצגה מקצועית, אישית או ארגונית של מידע או אפילו של אירוע משפחתי – התבצעה באמצעות מטול שקופיות שנראה כיום כמו שריד פרהיסטורי שאינו רלוונטי יותר. עם זאת, השקופיות עצמן נותרו מאוד רלוונטיות – יש בהן מידע ארגוני רב, זיכרונות אישיים, תמונות, מידע מקצועי ועוד. את כל הדברים האלה צריך לסרוק למדיה דיגיטלית ועדכנית, בכדי לוודא שהמידע הזה לא יעבור מהעולם ללא תיעוד – והשאלה המובנת מאליה היא מה עושים כאלה יש צורך לסרוק כמויות גדולות של שקופיות.

כיצד מתבצעת סריקה מקצועית של שקופיות, ומה עושים כשצריכים לסרוק בכמויות?

  • כיצד סורקים שקופיות? סריקת שקופיות מקצועית היא תהליך שצריך להתבצע בצורה זהירה עם כל שקופית ושקופית. בתור התחלה, יש לטייב את התמונה עצמה ולהבטיח שהיא נקייה ומתאימה ככל שניתן לסריקה ברורה. לאחר הסריקה המקצועית, יש לבצע עריכה דיגיטלית ולוודא שהמידע או התמונה על השקופית מוצג בצורה הברורה והאסתטית ביותר – וזהו תהליך שדורש תשומת לב עבור כל שקופית ושקופית.
  • אז איך סורקים בכמויות? סריקת שקופיות בכמויות גדולות מתבצעת בצורה מקצועית, אך ורק על ידי שירות מקצועי בתחום. אם שקופית אחת היא לא יותר מדי עבור ביצוע אישי של מי שיש לו יכולות גרפיות בסיסיות, הרי שבכדי לעשות זאת בצורה עקבית בכמויות גדולות של שקופיות, אין ספק שנדרש שירות מקצועי בתחום. שירות שכזה יבצע את כל העבודה מקצה לקצה – מאיסוף השקופיות מבית הלקוח, דרך הטיוב שלהן, לסריקה שלהן, לעריכה הדיגיטלית המקצועית שלהן, ובסופו של דבר השליחה שלהן במדיה הרצויה ללקוח.

אל תתנו למידע על גבי השקופיות להיעלם מהעולם – סרקו אותן בקלות עם שירות מקצועי בתחום

סריקת שקופיות היא שירות חשוב עבור כל ארגון ועבור כל אדם פרטי, שלהם כמויות גדולות של מידע, תמונות, זיכרונות או תצוגות שונות על גבי השקופיות המיושנות. עם שירות מקצועי בתחום, המידע הזה לא יעבור מהעולם ללא תיעוד, אלא יהפוך למדיה דיגיטלית נוחה לשימוש וקיימת.

לשירותי סריקה מקצועיים, כנסו עכשיו לאתר של חברת זיכרון צילומי: http://www.memoriz.co.il/

Author

noya

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.